Časté otázky (FAQ)

Primagran Vám nabízí granitové kuchyňské dřezy té nejvyšší kvality. Díky moderním technologiím a vysoce kvalitním kamenivům se naše dřezy řadí mezi přední značky nabízející vybavení do kuchyně. Tajemství úspěchu Primagranu je individuální přístup a osvědčené technologické procesy založené na zkušenostech. Můžeme hrdě říci, že granitové dřezy Primagran zdobí stovky tisíc kuchyní v Evropě. Oceňují a chválí je nejen jednotliví klienti, ale také gastronomické společnosti.

Jak čistit granitový dřez?

Vhodná péče vám pomůže zachovat estetický vzhled dřezu po mnoho let. Denní péče o dřez je jednoduchá a nevyžaduje mnoho času. Po dokončení práce v kuchyni jednoduše opláchněte komory vodou a otřete dosucha. V případě kontaktu dřezu s barvícími látkami (např. vínem nebo červenou řepou) je třeba povrch ihned umýt. Při každodenní péči mohou Vám také být na pomoci čisticí prostředky pro granitové dřezy, které lze zakoupit přímo v našem obchodě. Umožní vám vyčistit komory, zajistit hygienu dřezu a odstranit bakterie a zbytky potravin.

Jsou nabízené dřezy dovážené z Číny?

Dřezy Primagran jsou evropským výrobkem, konkrétně je vyrábíme v Polsku. V Primagranu dbáme na odpovědný dodavatelský řetězec a ohleduplnost použitých materiálů vůči životnímu prostředí. 

Z čeho jsou granitové dřezy Primagran vyrobeny?

Kuchyňské dřezy Primagran jsou vyrobeny z moderních kompozitních materiálů. Umyvadla Primagran se vyrábějí na bázi mletého granitu (křemene) a vysoce kvalitních polyesterových pryskyřic. Použitím těchto materiálů můžeme zaručit,  že naše dřezy budou odolným, stálým a přece elegantním kuchyňským vybavením. 

Nakolik jsou naše dřezy odolné proti poškrábání?

Dřezy Primagran jsou kuchyňským vybavením odolným proti poškrábání, mechanickému poškození a vysokým teplotám. Po správné instalaci granitového dřezu můžete v něm snadno provádět veškeré kuchyňské činnosti. Zaručuje to vysoká kvalita použitých materiálů. Na každý z našich modelů dáváme 35-letou záruku.

Jaké příslušenství nabízíme ke granitovému dřezu?

Ke granitovým dřezům lze snadno zvolit kuchyňské doplňky, které vám pomohou s každodenní práci a díky ním mycí prostor bude úhledný. Náš obchod nabízí antibakteriální řadu výrobků, dávkovače tekutého nádobí a automatické sifony. Všechny tyto produkty jsou kompatibilní s každým naším dřezem. 

Co je to automatický sifon?

Automatický sifon je sifon s automatickou výpustí. Je to knoflík montovaný v dřezu, který slouží k uzavření / otevření vypouštěcího otvoru. Díky němu nemusíte třeba namočit ruce ve vodě, aby otevřít výpusť. Automatický sifon je přizpůsobený každému modelu dřezů. Na vyžádání uděláme otvor v dřezu, pro jeho snadnou instalaci. 

Lze k automatickým sifonům napojit myčku nádobí?

K automatickým sifonům Primagran lze napojit externí zařízení, jako je myčka nádobí nebo pračka. Sifon má odbočku, které umožňuje snadné a bezproblémové napojení. 

Mohu si koupit dřez bez otvoru kuchyňskou baterii?

Každý z našich dřezů má otvor pro napojení kuchyňské baterie. Vyplývá to z technologického procesu výroby. Pokud kuchyňskou baterii nebudete montovat do dřezu a tento otvor není zapotřebí, lze ho zakrýt elegantní chromovou zátkou. 

Mohu si objednat dřez s dalším otvorem?

U většiny modelů našich dřezů je možné vytvořit další otvory, do kterých můžete například nainstalovat automatický sifon nebo dávkovač mycího prostředku. Další otvory provádíme na vyžádání zdarma. Chcete-li více informací o možnostech umístění otvorů, kontaktujte přímo konzultanty společnosti Primagran na čísle  +420 555 508 653 nebo info@primagran.cz

Opravdu dřez vydrží 35 let

Špičkové materiály v kombinaci se správnou údržbou zaručí, že dřez Primagran bude odolným kuchyňským vybavením. Díky použité technologii je regenerace nabízených dřezů velmi jednoduchá - v 99% případů stačí použit speciální čistič   na granitové dřezy.

Jsou prodávané dřezy bezpečné? 

Každý z našich granitových dřezů odpovídá polské normě PN-EN 13310: 2005 a je certifikován Národním ústavem pro hygienu. Což znamená, že výrobky jsou zcela bezpečné a ekologické. 

Lze namontovat dřez do rohu pracovní desky?

Nabízíme modely speciálně určené pro montáž dřezu do rohových kuchyňských skřínek. Pro snadné umístění a montáž dřezu na kuchyňské desce každá naše nabídka obsahuje přesné technické výkresy s nezbytnými specifikacemi.

Jak namontovat dřezy Primagran?

Dřezy Primagran jsou určené k montáži na pracovní desku do předem připraveného otvoru. K určení velikosti a tvaru otvoru nám pomůže přiložená šablona nebo vlastnoruční obrys dřezu. Na okraje otvoru naneseme silikon a poté dřez usadíme shora a přitlačíme na kuchyňskou desku. Vlhkým hadříkem odstraníme přebytečný silikon. Pak ještě namontujeme do dřezu kuchyňskou baterii a vybrané příslušenství. Montáž kuchyňského dřezu je velice jednoduchá a zvládnete ji v pohodě sami.

Jak namontovat sifon?

Sifon instalujeme do již namontovaného dřezu na pracovní desce. Instalace je jednoduchá a zvládnete ji v pohodě sami. Spolu s dřezem obdržíte podrobný návod k montáži sifonu. Během připojení dřezu nezapomeňte namontovat všechna těsnění a přesně dotáhnout spoje. Také na našem blogu najdete instruktážní video, které krok za krokem Vás provede správnou instalaci sifonu. 

Lze dřez namontovat na pravou a levou stranu­?

 

Naše dřezy lze namontovat na levou i pravou stranu. Připravené otvory umožňují instalovat baterii z každé strany dřezu. Nepoužitý otvor je pak zaslepený elegantní chromovou zátkou.

Je možné vrátit zakoupený dřez?

 

Ano, u nás zakoupené výrobky lze vrátit do 100 dnů od přijetí zásilky! V této lhůtě nemusíte uvádět důvod vrácení zboží. Náklady vzniklé vrácením zboží hradí zákazník sám. Podrobné informace náleznete v našich Obchodních podmínkách.

Jak mohu objednát dřez?

V Primagranu jsou objednávky přijímány pouze elektronicky. Pro objednání dřezu musíte vyplnit a odeslat nákupní formulář v našem e-shopu. Formulář objednávky se zobrazí po přidání vybraného modelu dřezu do koše. Jako potvrzení Vaší objednávky obdržíte od nás automatický vygenerované individuální číslo objednávky.

Co se stane, pokud dodací lhůta bude delší?

Standardně vyřizujeme objednávky do 2 pracovních dnů od data přijetí platby na náš bankovní účet. Existují však situace, na které nemáme vliv, kdy se doba vyřízení objednávky prodlouží. V těchto případech se snažíme co nejrychleji určit přibližné možné datum odeslání výrobku.

Co dělat v případě poškození dřezu během přepravy?

Všechny dřezy, které posíláme, jsou pečlivě zajištěné, zabalené a označené. I přesto prosím otevřete zásilku v přítomnosti kurýra a zkontrolujte, zda výrobek není poškozen. V případě poškození dřezu nebo jiných nesrovnalostí sepište prosím s kurýrem škodní zápis. Tento škodní zápis je základem reklamace. Škodní zápis musí být sepsán za přítomnosti kurýra ihned po kontrole stavu zásilky. Pokud máte pochybnosti o postupu, kontaktujte prosím náš obchod. V případě, že dřez byl doručen ve Vaši nepřítomností, kontaktujte nás e-mailem s podrobnými informacemi o poškození.

Mohu zkontrolovat obsah zásilky před zaplacením dobírky?

Pokud byl dřez objednán na dobírku, v souladu s obchodními podmínkami dopravních společností, může být zásilka otevřena až po zaplacení. V případě poškození zboží kontaktujte nás ihned telefonicky nebo e-mailem a pošlete nám fotografie poškození.

Co se stane, když nás kurýr nezastihne?

V takové to situaci je kurýr povinen nechat oznámení nebo kontaktovat Vás osobně a sjednat nové datum dodání. Další pokus o doručení se obvykle koná následující pracovní den. 

Může být adresa doručení jiná, např. do práce?

Samozřejmě. Jako místo dodání uveďte adresu, kde očekáváte, že budete v pracovní dny od 8 do 17 hod. Umožní to rychlé dodání zakoupeného dřezu, již na první pokus. Naše zásilky jsou dodávány ve všední dny, nemusíte se obávat,  že kurýr přijde o víkendu k Vám do práce.

Kdy jsou balíky doručované?

Obvykle se balíky doručují ve všední dny mezi 8 a 17 hod. Ve výjimečných případech může být zásilka doručena později. Kurýr obvykle kontaktuje příjemce telefonický, aby potvrdil možnost doručení.

Je možné předem určit, kdy bude kurýr balík doručovat?

Kurýr doručuje balíčky mezi 8 a 17 hod, dle trasy v daný den. Bohužel nemůžeme objednat doručení na konkrétní dobu. Je však možné obrátit se na zákaznický servis nebo na místní pobočku přepravní společnosti a získat přímý kontakt na kurýra, který doručuje balík. Pokud to bude možné, můžete si s kurýrem domluvit čas vyzvednutí balíku. Abychom Vám usnadnili sledování balíku, vždy zasíláme přepravní číslo balíku.

Pokud jste nenašli odpověď na svoje otázky, obraťte se na náš zákaznický servisu telefonicky: +420 555 508 653  nebo e-mailem: info@primagran.cz .

přidat otázku