Časté otázky (FAQ)

Kvalita Prima Gran

Měli byste si být vědomi toho, že ne všechny granitové dřezy, které jsou k dostání v obchodech jsou stejné. Jejich kvalita do značné míry závisí na komponentech, ze kterých jsou vyrobeny. Mnohé z nabízených výrobků jsou vyrobeny z levného písku a nekvalitních pryskyřic, které jsou určeny pro výrobu odlitků nízké kvality –- např. k ozdobám typu „zahradní trpaslík”. Dřezy z nekvalitních komponentů jsou náchylné k odbarvení, poškrábání a mechanickému poškození. Dřezy navzdory ujištění výrobců ohledně odolnosti často mění svůj vzhled již po několika týdnech používání!

Pro naši společnost mluví mnoho zkušeností a deseti tisíce spokojených zákazníků. Tajemstvím našeho úspěchu je prodej především prostřednictvím internetu, a tak můžeme vynechat zbytečné zprostředkovatele, a tak „ušetřené” prostředky investovat do vývoje technologií a kvality našich výrobků. Každý zákazník je pro nás důležitý, protože dřez obdrží vždy v nejvyšší kvalitě a co je důležité - – v pravý čas.

Nakupováním produktů Prima Gran:

  • Získáte dřezy vyrobené z vysoce kvalitních komponentů
  • Získáte 35-letou záruku
  • Získáte oceněný a uznáváný produkt
  • Získáte bezpečnost používání (atest PZH)
  • Získáte jistotu rychlého dodání
  • Získat obsluhu na nejvyšší úrovni před i po zakoupení

Jak pečovat o/udržovat dřez?

Denní péče o granitové dřezy se neliší od péče o dřezy z jiných materiálů. Po použití je třeba povrch opláchnout vodou a poté do sucha utřít. V případě kontaktu s silně barvicímí prostředky (víno, řepa, atd.) povrch dřezu ihned umyjte a opláchněte. Na trhu existuje stále více a více specializovaných prostředků určených pro granitové dřezy. Dostupné krémy a pasty pomáhají udržovat dřezy v čistotě, zmírňovat poškrábání a zabarvení. Již brzy vám Prima-Gran nabídne krém na čištění speciálně pro naše produkty

Jaká je odolnost dřezů proti poškrábání?

Kvalitní materiály, ze kterých jsou vyrobeny, záručují odolnost proti poškrábání, oděrky, nebo zabarvení, které mohou vzniknout v průběhu každodenních činností v kuchyni.

Jsou nabízené dřezy dovážené z Číny?

Všechny naše dřezy jsou produkty polské, vytvořené pomocí vysoce kvalitních surovin, což zajišťuje odolnost a elegantní vzhled.

Jaké příslušenství lze dodat ke granitovému dřezu?

Ke kuchyňskému dřezu, můžete nainstalovat celou řadu zařízení, která vám pomůžou v každodenní práci v kuchyni: automatický špunt - v naší nabídce, dávkovač, krájecí deska, odkapávač, misku/cedník, speciální struhadla

Co je to automatický sifon??

Automatický sifon - sifon s automatický mšpuntek. Má knoflík zabudovaný v dřezu pro otevírání/zavírání výstupního otvoru. U tohoto provedení si není nutné namáčet ruce, pokud chcete odtok zavřít. Nabízené sifony jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů, které zaručují bezproblémový provoz.

Je možno k automatickému sifonu připojit myčku?

Všechny naše sifony mají možnost připojit na externí zařízení, jako je myčka na nádobí nebo pračka. Sifony mají boční připojení, které vám umožní snadné a spolehlivé připojení zařízení.

Je možné koupit dřez bez otvoru pro baterii?

Otvory v nabízených dřezech jsou z procesu výroby, proto jsou v každém dřezu. Pro ty z vás, kteří nepotřebují otvor pro instalaci baterie nabizíme elegantní chromovanou krytku.

Mohu si objednat dodatečný otvor ve dřezu?

Konkrétně na požádání můžeme udělat další díru ve většině modelů dostupných dřezů. Pro objednání takového dřezu se telefonicky obraťte na našeho konzultanta +420 555 508 653, pro určení přesného umístění nové díry. Naši poradci vám pomůžou určit optimální řešení. DODATEČNÉ OTVORY PROVÁDÍME ZDARMA.

Opravdu dřez vydrží 35 let?

Základem poskytované záruky je naše jistota, že vám nabízíme zboží nejvyšší kvality. Pomocí technologie materiálů „solid surfrace” je regenerace nabízených dřezů velmi jednoduchá - v 99% případech stačí jen speciální mléko pro čištění granitových dřezů.

Jsou prodávané dřezy bezpečné?

Naše výrobky jsou v souladu s polskou normou PN-EN 13310:2005. Kromě toho byly naše produkty pečlivě testovány a certifikovány Národním ústavem hygieny. To znamená, že vám zaručujeme zcela bezpečné produkty.

Je možné dřezy instalovat do rohových skříněk?

Naše dřezy lze instalovat i do jednoduchých i do rohových skříněk- jediným kritériem je místo, které máte k dispozici. Aby se usnadnilo vytváření rozměrů pro montáž, speciálně pro vás při každé nabídce dodáme přesné technické výkresy s nezbytnými specifikacemi.

Jakým způsobem se dřezy Prima-gran instalují? 

Montáž našich dřezů je velmi snadná. Dřezy Prima-gran jsou uložené do desky. To znamená, že se montujou v díře v pracovní desce, která se vyřeže podle obrysu dřezu. Na břeh otvoru je třeba nanést silikon a pak přitlačit dřez k ploše. Přebytečný silikon stačí utřít mokrým hadříkem. Do dřezu už stačí pouze nainstalovat sifon a baterii. Popularita tohoto typu dřezů je do značné míry kvůli snadnosti instalace a vysokého komfortu při udržování čistoty v kuchyni. Velkou výhodou je také široký výběr linek. Dřezy Prima-gran se díky pečlivému designu vyjímají dokonce i na levných linkách.

Jak nainstalovat sifon?

Pro instalaci sifonu je v kažé zásice obsažen podrobný návod. Nabízíme vysoce kvalitní francouzské a italské sifony. Během instalace stačí pamatovat na instalaci všech těsnění a utažení spojů.

Může se dřez používat na levou a pravou stranu?

Všechny nabízené dřezy v Prima-gran dřezy lze namontovat zaměnitelně na levou i pravou stranu. Vyvrtané otvory umožňují montáž baterie na každé straně. Pro nevyužité otvory přiložíme chromovanou krytku, která dělá váš dřez ještě elegantnějším.

Může se koupený dřez vrátit?

Můžete dřez vrátit do 30 dnů od jeho obdržení, a to bez udání důvodu. Vrácení objednaného zboží probíhá na úkor Zákazníka. Podrobné informace najdete v nařízeních (směrování na stránku nařízení). Pracovní hodiny. Obchod Prima-gran je otevřený od pondělí do pátku, 8-18 hodin. Objednávky lze podávat prostřednictvím internetu sedm dní v týdnu, 24 hodin denně. Navíc je pro vaše pohodlí otevřený chat, za jehož prostřednictvím můžete kontaktovat konzultanta v našem obchodě. Máte-li dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Budeme reagovat na jakýkoli dotaz.

Je možné objednávat telefonicky nebo v sídle firmy?

Objednávky jsou přijímány pouze v elektronické podobě, po vyplnění a odeslání odpovídajícího formuláře. Proto můžeme zaručit, že vaše transakce bude zcela bezpečná a provádění příkazů velmi rychlé. Máte-li jakékoli dotazy týkající se Vaší objednávky, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem.

Co se stane v případě prodloužení realizace obědnávky?

Existují situace, kdy je doba trvání realizace objednávky prodloužená z důvodů mimo naši kontrolu. V takových případech se snažíme určit přibližné možné datum dodání. Vždy se snažíme, aby byl dřez u vás na čas.

Je možné poslat dřez do zahraničí?

Neprovádíme zahraniční zásilky. Dodávky realizujeme po celé zemi prostřednictvím renomované kurýrní společnosti.

Co dělat v případě poškození dřezu?

V případě zjištění poškození nebo jakéhokoli jiného nesouladu ohledně objednaného dřezu nezapomeňte s kurýrem sepsat zprávu o poškození. Na vnější straně obalu je informace, s žádostí o kontrolu stavu zásilky v přítomnosti kurýra. V případě pochybností se obraťte na prodejnu. Pokud je dřez dodán mimo otevírací dobu obchodu, napište nám e-mail s detailními informacemi o poškození. Vynaložíme veškeré úsilí, aby byl objednaný dřez dodán v bezchybném stavu. Posíláme jen těmi nejlepšími kurýrními společnostmi, dřezy jsou pečlivě zabezpečené, a balení důkladně označené. Všechny stížnosti jsou řešeny jako priorita.

Můžete zkontrolovat obsah zásilky před zaplacením?

V souladu s postupy dopravních společností zasílku lze otevřít pouze po zaplacení kurýrovi. V případě jakéhokoli poškození, po otevření obalu, prosíme, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem a pošlete fotografie z poškozenín. Všechny stížnosti považujeme za prioritu.

Co se stane, když mě kurýr doma nezastihne?

V tomto případě je kurýr povinen nechat informaci o balíku nebo zavolat a sjednat nové datum doručení. Opakovaná dodávka se obvykle koná druhý den. Vždy se snažíme, aby se naše produkty k vám dostaly co nejdříve.

Je možné zadat jako doručovací adresu pracoviště?

Ano, samozřejmě. Jako místo dodání je třeba zadat to, ve kterém očekáváte, že budete v nasledujících dnech od 10 do 17. To umožní rychlou dodávku zakoupeného dřezu v prvním termínu. Naše zásilky jsou dodávány ve všední dny, takže se není třeba obávat, žeby kurýr přišel do práce o víkendu.

Ve kterých hodinách jsou dodávky realizovány?

Obvykle jsou dodávky ve všední dny v hodinách 10-17. Ve výjimečných případech může být zásilka dodána v pozdějších hodinách. Kurýr se obvykle ozve telefonicky pro potvrzení možnosti doručení.

Je možné se domluvit na hodině dodávky?

Nemáme žádný vliv na hodinu dodávky dřezu. Kurýr dodává zásilky podle dodací trasy toho dne. Nicméně, můžete kontaktovat zákaznický servis nebo místní pobočku přepravní společnosti. Díky číslu obědnávky můžete získat telefonní číslo přímo na příslušného kurýra, který dodává váš dřez. S cílem usnadnit sledování dřezu Vám vždy zašleme číslo nákladního listu vzhledem k zásilce.

přidat otázku